Seorang Pemandu Lori Yang Kesunyian Buat Keputusan Ambil Oyen Yang Terbiar Sebagai Teman Kerja.

Bertemu pas4ngan yang mesra. Paul Robertson dan kucingnya Percy saling mencintai antara satu sama lain. Paul adalah seorang pemandu trak dan pencinta haiwan yang menikmati kerjanya,

walaupun pada hakikatnya ia kadang-kadang sunyi dalam perjalanan yang jauh. Ak1batnya, dia memutuskan untuk mengambil seekor kucing bernama Howie sebagai teman perjalanannya beberapa tahun lalu.

Howie mningg4l dunia pada 2017, dan Robertson mengalami s4lah satu pengalaman paling men4kutkan dalam hidupnya.

Hari demi hari, dia menyedari sudah tiba masanya untuk mencari kawan baru untuk mengisi kekosongan hati yang terlvka, lalu dia pergi ke pusat perl1ndungan haiwan untuk berbuat demikian.

Dia memilih tempat perlindungan kerana dia ingin menyediakan rumah penyayang untuk seekor lagi kucing terbiar.

Dia juga bertemu dengan Percy, seekor kucing li4r halia di jalanan, di tempat perlindungan.

Percy mengalami kec3deraan di mata kanannya dan s4lah satu gigi taringnya h1lang kerana beberapa pertempuran jalanan. Dia masih baik seperti yang boleh, walaupun sejarah tr4umatiknya.

Robertson menyangka Percy adalah kucing untuknya serta-merta dan mahu mengambilnya sebagai anak angkat.

Percy memasuki kehidupan Robertson dan dengan cepat menjadi teman perjalanan idealnya untuk perjalanan jarak jauh. Kucing yang manis itu gemar mengembara di dalam kenderaan dan menikmati pemandangan.

Gaya hidup trak Paul adalah mudah untuk Percy menyesuaikan diri. Mereka bekerjasama dalam segala-galanya, bekerja sebagai satu pasukan, dan hidup sebagai sebuah keluarga.

Kami sangat gembira kerana Percy dan Robertson telah bertemu! Mereka telah bersama selama lebih dua tahun, dan kucing comel itu telah membawa Robertson begitu banyak kegembiraan.

Sumber:HM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *