PJJ Yang Entah Bila Akan Bertemu , Sayu Tengok S0sok Lelaki Sebiji Arwh Suami.”Tak Kuat Nak Dekat Sebab Rindu T4kut Terp3luk”

 

Di dunia ini, dikatakan ada tujuh manusia yang berwajah sama.

Jadi, tid4k hairanlah jika kita tiba-tiba terjumpa sese0rang yang wajahnya saling tak tvmpah dengan orang yang kita kenali sehingga adakalanya boleh mendatangkan kekel1ruan.

Menerusi satu video tul4r, wajah se0rang wanita bertukar s4yu sebaik melihat dari jauh s0sok se0rang lelaki yang dikatakan sama dengan arwh suaminya.

Dalam kej4dian pada 11 April lalu itu, jelas terpancar di wajahnya kerinduan se0rang isteri terhadap pasangannya yang kini sudah berada di alam lain.

Sebagaimana dapat dilihat dalam rakaman dikongsikan oleh cik_csbk, lelaki itu yang nampak sedikit g3mpal dari belakang memakai baju-T berlengan pendek warna hitam.

Dia yang sedang berada di seberang jalan sambil berjalan membawa beg silang bagaimanapun tid4k sedar dirinya dirakam dari jauh

Namun, lokasi video tersebut dir4kam tidak dinyatakan oleh wanita itu dalam hantarannya di TikT0k.

Di hujung video, wanita ini juga berkongsi gambar ketika dip3luk mesra oleh suaminya berlatar belakang sebuah pemandangan indah di tepi pantai.

“Ya Allah, terk3jut sangat. Dari belakang sebiji (saling tak tvmpah).

“Al-Fatihah bidadaraku sayang,” tulisnya di ruangan kapsyen.

Hantaran tersebut menjadi tul4r di media sos1al dengan rata-rata wargnet turut merasai kes3dihannya yang sudah pasti merindui suami yang sudah mningg4l dunia sekitar dua tahun lalu.

Selain itu, ada juga net1zen mencadangkan supaya dia men3gur lelaki tersebut untuk melihat wajahnya yang mungkin juga mirip arwh suami.

Namun, menurut wanita berkenaan dia tid4k kuat untuk berbuat demikian kerana bimbang dirinya t1dak mampu menahan kerinduan sehingga terp3luk individu tersebut.

Dia juga menitipkan pesanan kepada orang ramai yang masih mempunyai pasangan supaya sentiasa mengh4rgai mereka selagi diberi kesempatan.

Keputusan tetap sama… abang di alam lain.

“Boleh jadi kalau saya pergi tegur terus terp3luk. Dulu saya sikit pun tak pernah terfikir akan terp1sah ‘sejauh’ berbeza alam macam ni. Asyik cakap mintak simpang 44, tak nak (berp1sah). Simpang empat wujudlah.

“Berkali saya cakap ni bukan ini t1pu, abang ‘ada’, abang hidup. Abang pergi kerja, abang mandi dalam bilik. Keputusan tetap sama… abang di alam lain. PJJ (percintaan jarak jauh) yang entah bila bertemu, bakal atau… ?

“Jangan si4-si4kan cinta dengan pasangan kalian. Bersama abang tak pernah, bahkan sus4h sangat nak m4rah nak merajvk nak berg4duh nak sed1h sebab itu dia teristimewa bukan untuk saya dan anak-anak saja. 

Namun Allah ‘ambil’ semula kerana dia baik akhlak, budi, kasih dan amalannya,” ujarnya dalam kapsyen v1deo susulan yang dikongsi.

T4ngkap layar video menunjukkan reaksi anaknya setelah melihat video tersebut.

Video kedua yang dimuat naik memaparkan keterujaan dirinya ketika menunjukkan semula video tersebut kepada anaknya yang mungkin juga bersetuju bahawa lelaki itu sama seperti bapanya dari pandangan belakang.

Kelihatan budak lelaki itu begitu terk3jut seolah-olah tidak percaya apabila melihat r4kaman tersebut.

Mengakhiri video kedua, kelihatan mata wanita ini berkaca seolah-olah menah4n s3bak apabila melihat anaknya menatap apa yang terpapar di telefonnya.

Sumber:Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *