Pernah Tular Kahwini Lelaki Berusia 70 Tahun , Nik Sayang Wrga Emas Mninggal Dunia

Seorang wanita dikenali Nik ‘sayang warga emas’ yang sebelum ini pernah tular kerana berkahwin dengan lelaki berusia lingkungan 70 tahun dilaporkan telah mninggal dunia.

Perkara itu disahkan dan dimaklumkan oleh kakaknya, Fatimatul Syuhada menerusi platform Ig, semalam.

Nik ‘sayang wrga emas’ mninggal dunia

Menerusi hantaran yang dimuat naik di Ig Story, Fatimatul Syuhada juga meminta agar mana-mana individu untuk tampil berjumpa dengannya jika adiknya, Nik sayang wrga emas ada berhutang ketika hayatnya.

Pertama kali mandikan jnazah …

Dalam hantaran berikutnya, dia juga meluahkan rasa syukur kerana urusan memandikan jnazah adiknya dipermudahkan.

Mewakili ahli keluarga, dia juga berterima kasih kepada orang ramai atas kiriman doa buat adiknya yang telah pergi pada bulan Ramadan.

“Alhamdulillah, selesai mandikan arwah. Pertama kali mandikan jenazah, Allah permudahkan urusan. Bersih sahaja. Alhamdulillah.

“Terima kasih semua doakan arwah Nik,”tulisnya pada hantaran Instagram Story.

Kongsi Fatimatul Syuhada, dia juga akan ingat ayat yang sering dikatakan oleh adiknya sepanjang hayat.

“Semoga dia berada dalam golongan orang beriman. Dari kecil sampai sebelum meninggal asyik di4niaya. semoga yang sakitkan dia dapat balasan. Maafkan kakak.

“Dos4 ke lahir lain daripada orang? Salah ke jadi 0ku? Ayat tu sampai m4ti aku akan ingat. Berhenti lah buli! Berhenti jadi jahat. Tolong jangan sampai rasa benda aku rasa,”ujarnya.

Sebelum ini, wanita berusia 21 tahun tular selepas berkongsi memori pernikahan buat kali kedua bersama seorang lelaki berusia 70 tahun.

Malah, dia juga pernah menyatakan dia mendirikan rumah tangga buat kali pertama ketika berusia 18 tahun. Namun, hubungan mereka tidak kekal lama kerana suami pertama mninggal dunia kerana s4kit dada.

Ujarnya, apa yang membuatkan diri bahagia adalah suaminya memiliki kereta dan rumah sendiri, selain menganggap usia bukanlah penghalang untuk terus gembira.

Sumber: Ig @fatimatulsyuhada_,OMM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *