“Dia Senyum Je , Wanita Hebat”Tetap Berniaga Walaupun Mata Bengk4k , Netizen Sebak Tengok Aisyah Hijanah.

Kisah rumah tangga pempengaruh media sosial, Alif Teega menjadi tumpuan ramai selepas dia mengaku sudah berkahwin dua.

Meskipun isu tersebut masih hangat diperkatakan di media sosi4l, tetapi Aisyah Hijanah iaitu isteri pertama Alif Teega dilihat begitu tabah dan masih meneruskan berniaga meskipun rumah tangganya baru ditimpa ujian.

Pada pagi Isnin, Aisyah Hijanah dilihat masih meneruskan aktiviti hariannya dengan membuat sesi siaran langsung di aplikasi TikT0k sambil menjual beberapa produk perniagaannya seperti ‘Planner Book’. 

Sesi siaran langsung itu ditonton hampir 40,000 penonton tetapi apa yang mencur1 tumpuan ramai adalah mata Aisyah yang tampak bengk4k.

Menerusi perkongsian di TikT0k, usahawan terkenal iaitu Anas Zahrin menyifatkan Aisyah se0rang wanita yang kuat kerana masih mampu berniaga meskipun rumah tangganya baru ditimpa ujian.

Walaupun mata bengk4k, Aisyah tetap sambung berniaga. Semoga kuat semangat ya. Jaga diri. Semoga Allah lindungi perkahwinan Alif dan Aisyah.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata wargamaya akui sebak dan simpati dengan nasib yang menimpa Aisyah namun dalam masa yang sama mereka 

memuji ketabahan ibu kepada dua anak ini. Mereka menitipkan doa agar Aisyah diberi kekuatan dalam menempuhi ujian tersebut.

Sumber: Anas  Zahrin,OMM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *