Alhamdulillah Rezeki Datin Almy Nadia Dan Sekeluarga , Teruja Tunai Umrah Satu Keluarga Walaupun Ada Anak Kecil

Kalau sudah rezeki takkan ke mana! Sememangnya Allah adalah sebaik-baik perancang. ‘Jemputan’ Yang Maha Esa buat Datin Almy Nadia dan suami serta anak-anak untuk mengerjakan ibadah umrah disambut penuh syukur dan teruja.

Apatah lagi, tarikh mereka berangkat ke Tanah Suci bagi melaksanakan ibadah tersebut adalah tepat pada masa iaitu menjelang cuti persekolahan anak-anak.

Datin Almy atau nama sebenarnya Ungku Almy Nadia Aminuddin Shah memuat naik gambar seisi keluarga di media sosial buat tatapan peminat sebelum berangkat ke Tanah Suci Mekah.

Lengkap berpakaian serba hitam, kongsinya, “Assalammualaikum semua. Dengan rendah hati, diri saya dan suami Fizz Fairuz mohon kemaafaan jika ada tersalah kata atau apa saja. Mohon diampunkan.

InsyaAllah sebentar lagi saya dan keluarga akan mengerjakan ibadah umrah bersama Ikhlas.Com. Doakan segala urusan kami sekeluarga dipermudahkan pergi dan balik.”

Sementara itu, Datuk Fizz Fairuz mendedahkan dia pernah ditawarkan pakej mengerjakan umrah beberapa tahun lepas namun tidak berkesempatan kerana kekangan kerja. 

Percaya kepada rezeki, akhirnya tahun ini dia sekali lagi dijemput bertandang ke Rumah Allah itu dan lebih istimewa di samping keluarga tersayang!

“Saya dapat offer hari tu pada tahun 2008, 2009 macam tu, dah lama dah. Itu kali pertamalah dioffer untuk pergi umrah tapi masa tu tengah shooting tak dapat cuti. Iyalah kata orang belum sampai seru kan. 3 kali dah. InsyaAllah kali ni akan tunaikan.”

Pasangan suami isteri ini sering menjadi perhatian peminat yang kagum dengan sikap ‘low profile’ mereka. Walau berstatus VIP dan public figure, Datin Almy dan Dato’ Fizz Fairuz dilihat selesa dengan cara sederhana.

Datin Almy mendirikan rumah tangga bersama pelakon Dato’ Fizz Fairuz atau Fairuz Zainal Abidin pada 26 April 2014. Mereka dikurniakan empat anak perempuan.

Sumber:HM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *